Veelgestelde Vragen

Hebben jullie alle ansichtkaarten op voorraad?

- Ja, alle ansichtkaarten die wij aanbieden hebben we op voorraad. Ons systeem is zo ingesteld dat er geen ansichtkaarten besteld kunnen worden die wij niet op voorraad hebben.

Kan ik korting krijgen als ik meerdere ansichtkaarten tegelijkertijd bestel?

-  Onze standaard prijs voor een ansichtkaart is €0,65. Voor diverse ansichtkaarten hanteren wij kortingen als er meerdere van dezelfde kaart worden besteld. De kortingen die wij hanteren zijn bijvoorbeeld 5 + 1 gratis of een set van eenzelfde type kaart waarbij de stuksprijs per kaart lager ligt dan €0,65. Ook bieden wij  standaard een aantal ansichtkaarten tegen een lagere prijs aan van €0,50 per stuk. 

Verkopen jullie ook kaarten met kleine mankementen?

- Ja, soms bieden wij kaarten met kleine mankementen aan voor een zeer scherpe prijs. Dit staat dan altijd duidelijk bij het product omschreven. De kaarten die hieronder vallen hebben een kleine afwijking van het origineel en worden om deze reden scherp geprijsd. De kaarten zijn altijd in een staat dat het prima gebruikt kan worden om te verzenden naar derden.

Staat het watermerk op de kaarten die ik bestel?

- Nee, het watermerk dat op de afbeeldingen op de website staat, is niet zichtbaar op de ansichtkaarten die u bestelt.

Hoe komen jullie aan de foto's die gebruikt worden voor de ansichtkaarten?

- De foto's die wij gebruiken voor de ansichtkaarten zijn door verschillende fotografen gemaakt en beschikbaar gesteld aan Hollandskaartje.nl. Zij zijn er trots op dat hun foto gebruikt wordt voor ansichtkaarten in deze webshop.

Verkopen jullie ook kaarten waar geen foto's op staan?

- Ja, wij verkopen ook een aantal kaarten waar geen foto's op staan. Als voorbeeld een tweetal kaarten die speciaal ontworpen zijn voor ons met het logo van Hollandskaartje.nl erin verwerkt. Deze kaarten zijn erg geschikt voor Postcrossing door de bijgevoegde tekst 'Happy Postcrossing' en 'Groeten uit Holland'. Ook hebben wij een klein aantal kaarten met typisch Nederlandse afbeeldingen via AI ontworpen. Omdat AI niet meer weg te denken is in de huidige maatschappij leek het ons leuk om dit ook aan te bieden in ons assortiment. Het aandeel van deze kaarten zal zeer beperkt blijven, omdat wij de voorkeur geven aan ansichtkaarten met echte foto's.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

- Kleinere bestellingen worden in een bubbelenvelop verstuurd. Grotere bestellingen versturen we in een klein doosje dat doorgaans door de brievenbus past. De kaarten zullen extra goed verpakt worden in een klein plastic zakje om te voorkomen dat ze nat worden bij een eventuele grote regenbui.

Met welke bezorgdienst versturen jullie de bestellingen?

- Wij verzenden al onze pakketten via PostNL.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor bestellingen tot €35,00 zijn de verzendkosten €3,75 inclusief BTW. Voor bestellingen vanaf €35,00 rekenen wij geen verzendkosten.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

- U kunt betalen via IDEAL en via een eigen overschrijving.

Kan ik een bestelling bij jullie plaatsen als ik niet in Nederland woon?

- Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen als het bezorgadres niet in Nederland is. Wilt u een bestelling plaatsen en is het bezorgadres niet in Nederland, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@hollandskaartje.nl. We zullen dan samen met u bekijken hoe we kunnen realiseren dat u de gewenste kaarten kunt ontvangen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

- Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden. De bestelling zal uiterlijk binnen 3 werkdagen worden verzonden. 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens die ik invul?

- Uw gegevens zullen alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor u ze heeft doorgegeven, namelijk voor het verzenden van uw bestelling. Wij verzekeren u dat uw gegevens niet verkocht zullen worden aan derden of anderzijds gebruikt zullen worden.

Kan ik mijn bestelling terug sturen als ik niet tevreden ben?

- Het kan altijd voorkomen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour sturen. Voor de voorwaarden voor retourneren verwijzen we u graag naar deze pagina voor meer informatie hierover.

Als ik mij inschrijf voor jullie nieuwsbrief, hoe vaak zal ik deze dan ontvangen?

- Wij zullen 1 of 2 keer per maand een nieuwsbrief versturen naar de mensen die zich hiervoor hebben opgegeven via onze website. In deze nieuwsbrief houden we u op de hoogte van de nieuwste kaarten die zijn toegevoegd aan het assortiment en zal af en toe een kortingscode staan om nóg voordeliger kaarten te kunnen aanschaffen via onze webshop.